Kau terkena bertubi-tubi


 Kawan-kawan aku nak say sorry sebab kelakuan aku yang kurang asam kebelakagan ni , HAHA . Cerita aku itu hanya lah lakonan terhebat aku semata-mata . Takda kene mengena dengan sape-sape pon tau . Aku tak sangka cerita hantu aku tuh boleh buat korang melopmat , melantun , menjerit , memekik sumelah .Tapi aku rasa cerita seram aku tuh betul-betul macam real . Aku ni kan 'best actress' , sape nak amik aku jadi pelakon watak utama terus pon boleh , bakat datang dlm diri aku sendiri . Taniah kepada yana & yan kerana anda lah orang pertama yang tak terkejut dengan cerita seram bodoh aku . Aku yang bengang korang tak takut , buat malu jek aku cite excited * muke marah ni * . Bila aku ada cite baru yang lagi best aku storry :)


3 comments:

  1. hahaha. sorry la beb. aku tak terase takot pon. :P wekk! tak takot tak takot!

    ReplyDelete
  2. sayang...melopmat pun boleh :D hehe.
    apa cerita dia? nanti cerita dekat kak qis eh eh? haaa.

    ReplyDelete