Mari Berdansa Bersama Hot Mama .


 Setelah lama aku tinggal kan true fitness , kini aku kembali . Semua ini sebab kenaikan lemak di badan aku ini ha . Mak aku lagi lah paranoid dengan badan dia sekarang , tapi drag aku join sekali . Kalau nak tau mak aku ni kaki joget , fuuh ! kalau tgk die joget boleh ternganga . Semalam aku join kelas bollywood dance , mmg tak dpt catch up betol . Laju gila nak mampos , aku dah tak mcm dulu . Setahun dah tinggalkan dancing , mane lah aku nak pick up mcm dulu kan ? Itu aku lah , mak aku still hebat mcm dulu . Gelek-gelek dia pon masih sama , nak tergelak aku tengok . Malam aku sambung kelas dancing tapi bukan Bollywood dance , kali ini hollywood a.k.a Dance Mania pulak . Aku lagi berminat Dance Mania , lagu-lagu dia pon aku faham and best nak dance . Tapi one thing about this dance , sngtlah teramat berpeloh dan penat . Eh , ape yang penting really had a great time with my mum <3 .


No comments:

Post a Comment