Perginya Sudah Hari Enjoy Aku .


Hari minggu aku sudah berlalu , terpaksa aku lalui hari-hari biasa aku dengan terperap dalam ofis buat kertas kerja yang masih betimbun-timbun . Mana lah tak bertimbun , aku tak fokus kat kerja asyik stalk facebook orang jek , haha . Tapi hari minggu aku super duper fun ! lagi-lagi dengan Mega Sale , memang best kalau shopping sekarang . Tapi janji kene ade fulus lah wehh , takkan nak beli barang guna taik hidung atau daun kot . Aku pon tadelah shopping sangat , tengah tunggu duit gaji masuk ni . Tapi aku tertawan dengan satu kecantikan kasut puma ni , harga pon worth it kot . Kasut tuh sumpah mmg cantik , tapi apakan daya aku fikir membazir jek , kasut yang sedia ada pon tak terpakai-pakai . Membazir tuh amalan syaitan ye , kanak-kanak dan dewasa-dewasa .Aku siap smpat pusing empat shopping mall sehari , hebat tak ? . First stop , Times Square - Sg Wang - Ferrenhait - Pavillion last stop aku . Orang macam semut kat sane , terlalu ramai . Maklumlah , sekarang dah la tengah cuti sekolah dengan musim sale . Sape tak nak amik peluang terhebat ini kan ? Tapi malangnya , sume itu cerita basi . Sekarang ini aku terperap dekat ofis buat kerja , oklah , aku tak boleh update banyak-banyak . Kalu nak jadi ' employee of the month ' kene lah rajin rajin kan ? . Vote for me :)


No comments:

Post a Comment