Goodbye 2010 , Welcome 2011

Pergi kau 2010 , datang pulak 2011 . 2010 is a year that i cant never forget it my life . There is so many new things and changes that happened to me in this year . Ada masa aku kat atas , ada masa aku kat bawah . Tapi hari-hari kejatuhan aku tulah membuatkan aku kuat dan bangkit menjadi manusia berguna . Bak kata  Jaja buat ape nak azam-azam setiap kali new year , tak yah nak berangan lah . Hot-hot chicken shit je , kalau nak buat sesuatu tuh , buat terus jelah . 

Kawan-kawan , aku mintak maaf kalau terlaser mulot , kasar bahasa , tumbok atau sepak sana-sini . Aku takde nak sakit kan hati atau nak cederakan kawan-kawan aku . Niat aku untuk bergurau-gurau jela , jangan amik hati kalau aku buat lagi tahun 2011 . Kalau kau kawan aku , kau tau lah mana aku gurau , mana aku siyes . Korang jugak nyalakan hidup aku doh , tanpa kawan-kawan aku punye hidup tak meriah . Terima kasih kepada gadis-gadis dan jejaka-jejaka , terutamanya si DIA :)
Have a great 2011 everyone , and all the best . May ALLAH always bless you .

P/s: Aku nak macam-macam benda 2011 ni , sapa baik hati tolong lah hadiahkan apa aku nak :P


No comments:

Post a Comment