Aku Terjunam Ke Lautan Biru


Hohoho , cuti xmas aku pergi ke kenduri kahwin kawan aku sambil-sambil tuh cuti la di sana . Memang cuti habis-habisan lah sampai luka-luka kat padan pon ade . Luka-luka ni baru hardcore , tadelah jadi feminin atau gedik sana-sini . Kadang2 menyampah aku tengok  budak-budak gedik ni . *Aku pon kadang-kadang gedik gak, HAHA.* Pengalaman paling best sekali naik parasailing ! it is a dry parasailing . Hati aku berdebar-debar nak terbangkan belon besar tuh sorang-sorang , takda keyakinan lagi . Last-last aku suro abang guide tuh naik dengan aku . Baru lah fuuhh lega sikit ade org teman kat belakang aku . Bile boat dah tarik tali aku kene lari laju hingga aku tak mencacah pasir kat pantai tuh .Aku berjaya ! terbang ke atas dan lihat pemandangan dari atas indah sekali . PAAP ! bunyi tuh menakutkan aku gile babi . Rupe-rupenya tali terputus ! aku patot takot tapi nasib baik aku buat releks jek , sbb org blkng aku pon releks jek . Belon tuh pon jatuh ke bawah tengah2 lautan biru yang aku tak tau ape kat dalam air . Mana tau ade pirahana nak gigit aku , tulah aku taksub sangat dengan cite-cite merapu aku yang jadi takut . Nasib baik lah , aku ni reti lah nak terapung . Kalau tak tengelam lemas , tapi ade lifejacket . So nothing to be worry , tapi yang aku panas tuh , aku bukan pakai baju swim . Baju aku bukan utk di basahkan , how should i know boleh termasuk air . It is suppose to be a DRY parasailing . Pergi ke pantai balik , and cube untuk kali kedua . Allhamdulilah berjaya :)



No comments:

Post a Comment