Mana Letak Hati Aku ?


Apehal dengan aku ni ? Tiba-tiba nak emo apesal ? nak kata aku menepous mmg tak mungkin . Aku terlalu muda nak ke tahap macam tuh . Kata PMS nak datang , baru jek lepas . Aku rasa jiwa aku kosong , tade happpy , sad , gila , love atau bosan  satu hapak tade pon kat hati aku ni . Aku tak normal kot , aku ni alien agknya , gile cool kalau aku alien . Right now , i just feel  takde sape beside me . Mana kawan-kawan aku ni , mana best fren aku ? semua sekarang dah ada hidup masing-masing . Semua dah busy dengan hal dia orang . Aku rindu zaman sekolah , zaman di mana buat ape semua bersama-sama . No matter what , that is life . There is ups and down in life so live with it and you will survive . All we need is to patient and mature to get through it , never give up ! 

PS : Kau , yes kau lah  . Aku rindu gile babi kat kau , mana kau pergi ha ?


No comments:

Post a Comment